Kontakta oss

Har du några frågor om ett nytt projekt eller har du flyttat in i en av våra bostäder och har en fråga om ditt nya hem? Välkommen att ta kontakt med oss.

Vill du veta mer om Besqabs bostäder där försäljning pågår?

Kontakta våra mäklare som finns på respektive bostadsprojektssida här >

Bor du i en Besqabbostad? Felanmälan och garantiärenden

Uppstår ett garantifel i din bostad så felanmäler du det genom formuläret här > eller genom att ringa oss på telefon 08 - 409 416 40 (telefontider vardagar 08.00 - 15.00).

Vid anmälan om fel på vitvaror vill vi att ni noterar maskintyp och modellbeteckning, det finns beskrivet i instruktionsböckerna var de står.

Vid akuta ärenden kontakta föreningens jourföretag, se kontaktuppgifter i Boappa under fliken ”Hem” och ”Kontakter”. Här hittar du även ytterligare kontaktuppgifter som är bra att ha till hands, till exempel till parkeringsbolag.

Har du frågor om din bostad?

Du hittar information i om din bostad i Boappa om hur din bostad fungerar och vad som kräver kontinuerligt underhåll för att allt ska fungera som det är tänkt. För övriga frågor som rör din bostad kontakta Besqab kundservice via mail: info@besqab.se.

Fakturafrågor

Om du har frågor som gäller fakturor för månadsavgift för lägenhet, el, varmvatten och liknande samt avtalsfrågor kontaktar du oss på mail: kundfaktura@besqab.se.