Besqab Hjärtan Aros Bostad = Sant

Tillsammans får vi ett bredare bostadserbjudande och blir en starkare samarbetspartner.
Nu hittar du all information om oss och våra bostäder på samma ställe, under varumärket Besqab. 

Läs mer

Felanmälan och garantiärenden

Har du frågor om din bostad (bostadsrätt/äganderätt) eller vill göra en felanmälan fyller du i ärendet i formuläret nedan. Om du vill anmäla flera saker, gör en anmälan för varje ärende. Om du bor i en bostadsrättsförening där garantibesiktningen (tvåårsbesiktningen) är utförd, ska du göra din felanmälan till styrelsen i din bostadsrättsförening.

Välkommen att höra av dig till oss med frågor om ditt pågående ärende eller andra frågor kring din bostad. Observera att du inte kan göra en felanmälan muntligt. Den måste alltid ske via formuläret nedan för att vi ska kunna följa upp ditt ärende på bästa sätt.

Telefon: 08 - 409 416 40
Telefontider vardagar: 08.00 - 15.00  

Vid brådskande ärenden, kontakta föreningens fastighetsskötare eller journummer.

AKUTA FEL

Är ditt ärende av akut karaktär (till exempel vattenläcka, elfel, eller att du inte kan öppna/stänga dörrar eller fönster) kontakta din förening, hyresvärd, fastighetsskötare eller jour. Du hittar kontaktuppgifter i Boappa, trapphuset eller på brf-hemsidan.

FEL PÅ VITVAROR

Fel på vitvaror (t ex kyl, tvättmaskin, spis) anmäler du direkt till vitvaruleverantören Electrolux, via Electrolux support
Notera märke på maskinen, samt serie- och produktnummer.